دسترسی با یک کلیک
نوشته شده توسط : استاد سلام

اکثریت ما با این جمله موافق هستیم " با کمک تکنولوژی امروز دانش آموزان می توانند اطلاعات  زیادی دریافت کنند و خیلی سریع آن را یادبگیرند."

تکنولوژی به دانش آموزان کمک کرده تا آنها  پا را فراتر از مرز های ملی خود بگذارند و با دیدگاه های جدید آشنا شوند و سریعتر آنها را تحلیل کنند.

تنکولوژی های جدید در قالب اینترنت توانسته محدودیت مرزهای های کشورها را نقص کند وآنها را بشکند. دانش اموزی در شهری کوچکی در هند می تواند به درس (مواد) که توسط MIT  (موسسه تکنولوژی ماساچوست ) که در اینترنت وجود دارد دسترسی پیدا کند و بر اساس علاقه خود موضوعی را دنبال کند . او همچنین به آخرین اتفاقات رخ داده در فیزیک دسترسی دارد و بدین ترتیب او انبار دانش موجود خود را افزایش می دهد.

در بین مقالات فیزیک جستجو می کند و تمرکز عمیقی در مطالعه تخصصی خود دارد. و همه ی این کار چه مدت زمان به طول می انجامد ؟

تنها یک کلیک بر روی موس .!!!!

حال این روش را با چرخیدن در بین کتابخانه ی پر پیچ و خم شهر کوچک فرد مقایسه کنید ، تنها چیزی که بدست می آید چند مقاله و کتاب قدیمی هدر رفتن زمان فرد برای انجام سایر فعالیت ها روزانه.

حال تکنولوژِی راه های آزادنه و البته بسیاری برای کمک دارد که پیش از این حتی فکر چنین چیزی غیر ممکن بود. مثلا یک ویدیو پرژکتور ساده را در نظر بگیرید این وسیله موضوعات را به تصویر می کشد و دانش آموزان نه تنها آنها را یاد می گیرند بلکه بسیار موثر نیز می باشد. یا حتی مثلا ویدیو کنفرانس ها ، دانش آموز می تواند سوالی را مطرح کند و ابهامات خود را  زمانی که در حال مشاجره علمی با پرفسوری که در ان زمینه فعالیت و تسلط دارد در میان بذارد و انها را رفع کند.

آیا این کارها 100 سال پیش ممکن بود ؟

قطعا نه ....در مجموع من دوست دارم اینو بگم که تکنولوژی نقش عمده ایی را ایفا می کند  نه تنها در افزایش سرعت یادگیری دانش آموزان بلکه ایجاد یک تغییر اساسی در شیوه ی یادگیر آنها.

استاد سلام  مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی زبان آلمانی , تدریس خصوصی زبان فرانسه , تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی و ...  آرزوی موفقیت برای تمامی دانش آموزان در سراسر دنیا دارد. 





:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی زبان فرانسه , تدریس خصوصی زبان آلمانی , تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی , تدریس خصوصی فیزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: